16 January 2024

Myler is een Great Place to Work!

null
Shape 6
digitale transformatie

In de afgelopen jaren hebben we een indrukwekkende groei doorgemaakt, zowel in de groei van getalenteerde collega’s als in de uitbreiding van ons nieuwe kantoor in de Gruyterfabriek. Ons doel is om een betekenisvolle omgeving te zijn voor al het talent dat hier bloeit. Bewustzijn van onze blinde vlekken is de sleutel om nog verder te groeien. Daarom hebben we het afgelopen jaar de handen ineengeslagen met Great Place to Work. In december 2023 voerden zij een onafhankelijk onderzoek uit onder onze collega’s. Op 4 januari kregen we het goede nieuws dat we de Great Place to Work certificering hebben gekregen en daar zijn we natuurlijk ontzettend trots op!

Een cultuur van Appiness

Onze merkbelofte, 'Spreading Appiness', leeft in elke vezel van onze organisatie. Dag in, dag uit zetten we ons in om geluk te verspreiden onder onze klanten en eindgebruikers door apps te ontwikkelen die het leven net iets makkelijker of beter maken. Het realiseren van deze belofte vergt niet alleen technologische kennis en vooruitgang, maar ook een cultuur met mensen die het verschil willen maken. In de afgelopen jaren hebben we daar enorme stappen gezet, waarbij we steeds meer hebben ingezet op zelfsturing, vertrouwen en verantwoordelijkheid, waardoor collega’s op hun eigen unieke wijze invulling kunnen geven aan het realiseren van deze merkbelofte. Onze kernwaarden vertrouwen, saamhorigheid, impact en plezier zijn waarden die we steviger hebben omarmd en een nog prominentere rol hebben gegeven in onze manier waarop we onze diensten verlenen.

“Trots op onze bekroning tot Great Place 2 Work! Zelfsturing, eigenaarschap en vrijheid zijn niet slechts waarden, maar de levendige wortels van onze cultuur. De waardering van collega's is meer dan erkenning; het bevestigt wie we zijn en waar we voor staan!”

Jotam Dveer - Head of Strategy

De uitblinkers

Daarom zijn we ook trots dat we deze kernwaarden terugzien in het onderzoek van Great Place 2 Work. We scoorden namelijk bovengemiddeld op thema’s zoals intimiteit (91%), gastvrijheid (90%), kameraadschap (90%) en ondersteuning (87%).

Onze collega’s vinden het erg goed met elkaar. Zowel binnen de vier muren van ons kantoor als daarbuiten. Vriendschappen zijn ontstaan en Dungeon & Dragons game-avonden maken soms plaats voor stapavonden in het centrum van Den Bosch. Onze cultuur gaat over saamhorigheid. Omkijken naar elkaar en oog hebben niet alleen voor jezelf, maar ook voor de ander. Voor ons intern, maar ook voor onze klanten, partners en leveranciers. We zijn blij en trots dat we dit terugkrijgen vanuit het onderzoek.

We kijken ook vooruit

We zijn deze samenwerking aangegaan om onze blinde vlekken bloot te leggen en de groeikansen voor de komende jaren te ontdekken. Het onderzoek heeft niet alleen onze sterke punten belicht, maar ook waar we kunnen verbeteren. Het wijst ons de weg naar groei. Juist niet in cijfers, maar in cultuur. Het biedt inzicht in hoe we onze mensen en cultuur kunnen ontwikkelen, waardoor we een nog betere plek worden waar talent zich volledig kan ontplooien.

Dit is voor ons geen eindpunt, maar het startschot voor verdere ontwikkeling en groei. We omarmen de feedback die we hebben gekregen en grijpen het aan als een kans om verder te ontwikkelen. Samen zullen we blijven bouwen aan een omgeving waarin iedereen kan schitteren en waar 'Spreading Appiness' niet alleen een merkbelofte is, maar een dagelijkse realiteit wordt.

Ook werken bij een Great Place to Work?

Bekijk dan onze openstaande vacatures hier.

Deel dit artikel